【大潭水塘行山】新手輕鬆行大潭水塘 鰂魚涌出發路線教學(附時間/交通詳情)

2024.01.31

大潭水塘行山|如果想趁天氣好,外出行山的話,大潭水塘(大潭篤水塘)是個不錯的選擇。大潭水塘是香港其中一個戰前水塘,位於香港島南區,路程雖長,但非常輕鬆容易行。遊客可以用雙足尋找百年石橋古蹟,加上風景宜人,非常值得一去。即刻睇睇大潭水塘行山路線,並Mark低大潭水塘交通方法啦!記得行山都要愛護環境,自己垃圾自己帶走。

大潭水塘資訊

大潭水塘(又名大潭篤水塘),是香港其中一個戰前水塘,由大潭上水塘、大潭副水塘、大潭中水塘及大潭篤水塘組成,其中主霸及石橋已落成超過100年,更被列為法定古蹟,景色非常優美。

大潭水塘行山路線

由大潭水塘起步至黃泥涌峽路線多數都是平路及上山斜路,新手都可以輕鬆上山,慢慢邊走邊影相,預計慢行連拍照4小時內就能完成!有些人則會選擇由黃泥涌峽作起點,行至大潭篤水塘路線大多是落斜。

出發:從鰂魚涌A出口步行山到英皇道起步,上柏架山道自然徑。

大潭水塘行山|林邊生物多樣性自然教育中心

沿途會見到位於鰂魚涌柏架山道的林邊生物多樣性自然教育中心,可以在這邊休息或影相。

再向前行見到樹木研習徑後向右手邊行,走大概20分鐘到達涼亭及洗手間。

大潭水塘行山|柏架山雷達站右轉往大潭水塘

遇到分叉口轉右,繼續向前走會再次遇到分叉口,左轉上柏架山雷達站,右轉往大潭水塘。

沿路牌走大概20分鐘後,好快就到達大潭上水塘,沿途欣賞石橋及水壩建築。

走過上水塘後,向左走往大潭副水塘。

大潭水塘|百年石橋

再向大潭道方向行,走大約15-20分鐘,就可看到百年石橋,屬於法定古蹟、已具超過115年歷史。大潭篤水塘共有四座石橋,連接大潭篤與大潭中水塘之間的水務文物徑。

大潭水塘|大潭篤水塘水壩

來到大潭篤水塘水壩,一定要去下水塘水壩影相留念,並駐足欣賞一番!大潭篤水塘水壩共有12條大型溢洪道,猶如瀑布的洩洪景色吸引不少攝影愛好者前來拍攝。最後沿大馬路走就到達大潭郊野公園巴士站,可乘14號巴士到西灣河離開。

 

大潭水塘行山路線

難度︰1.5/5

全程︰約8公里

時間︰約4小時(慢行連拍照時間)

 

 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

活動資訊

  • 地址 鰂魚涌A出口英皇道柏架山道自然徑
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓