【九龍灣美食】九龍灣渣哥茶餐廳正式試業!譚小環幫忙量體溫/只接待香港人

文: Eunice Lam
2020.02.01

主打香港懷舊小食的「渣哥一九九六」早前宣布於九龍灣開設茶餐廳,由前香港小姐譚小環及其丈夫主理,今日「大渣哥茶記」正式開始試業,今日一開業已獲大批食客支持。為盡力確保店內衛生安全,店舖只會接待本地香港人,進店前除紅外線感應器探熱之外,亦必須出示香港身分證。今日試業期間,譚小環在店門口幫客人量體溫及查看身份證!

「渣哥一九九六」在Facebook官方專頁公佈位於九龍灣的新店—「大渣哥茶記」於今日開始正式試業,有不少港人來排隊。除了多款渣哥招牌小食之外,新店仲可以食到渣哥出品的招牌沙嗲牛肉麵、茶餐、奶茶、凍鴛鴦、碟頭飯等。
為保障個人私隱,渣哥表示大家出示香港身分證時,記得需要稍為遮掩名字及號碼,並指絕對不會拍攝及留取任何記錄。而在武漢肺炎的影響下,大渣哥茶記店內設消毒洗手液保持衛生。


圖片由黎小姐授權刊登,未經許可,請勿轉載。

活動資訊

  • 地址 九龍灣常悅道21號Eastmark地下
  • 開放時間星期一至六 07:00至 22:00、星期日及公衆假期 08:00至22:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓