【旺角美食】旺角新開本地蠔主題粉麵誠意小店 鮮蠔湯米線/炸蠔餅/蜜餞煎金蠔

文: LorLor Lee
2020.03.13

旺角新開一間以香港本地蠔為主題的粉麵小店「第一蠔粉麵」,採用流浮山自家養殖蠔,每日新鮮直送處理。店主為希望散播食蠔文化,決定開實體店試試,烹調各式各樣的蠔料理,例如鮮蠔湯米線、蠔仔粥、炸蠔餅等,仲食到店鋪知名出品的蜜餞煎金蠔!一眾蠔迷經過不妨試試~

旺角最近新開一間以香港本地蠔為主題的粉麵小店「第一蠔粉麵」,由本地蠔民助理,採用流浮山自家養殖蠔。知名蠔製品品牌「陳祥記」更是店主的家族生意,之前主要供應給全港各大酒樓,店主為希望散播食蠔文化,決定開實體店試試,烹調各式各樣的蠔料理。

Click圖睇睇Menu:

店鋪所採用的蠔每日由流浮山直送,即日新鮮處理~

鮮蠔湯米線($58),根據蠔的大細而定,每碗大約有6-8隻鮮蠔。鮮蠔會先炒香,帶出蠔的鮮味,加上米線湯底用了蠔湯、豬骨、雞熬製,好鮮甜。

蠔仔粥($68),充滿蠔的鮮甜味,再配搭辣菜脯一流!

香脆蠔餅($58),外面大多蠔餅都係用細細粒的蠔仔,但這款蠔餅反而採用大大粒的鮮蠔,口感香脆,仲食到啖啖蠔肉。

香煎金蠔($98),金蠔煎香後再灑上砂糖,蠔味更濃郁。

活動資訊

  • 地址 旺角西洋菜南街258-260號長寧大廈地下C及D號舖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓