【九龍灣美食】九龍灣新開無添加手工麵包店 16層牛角包/紫薯麻糬包/芋泥bagel

文: LorLor Lee
2020.03.23

手作麵包店「享樂烘焙」在新蒲崗頗有人氣,出售自家麵包工場每日新鮮出爐的無添加手工麵包,多款口味選擇,款款都落足料。這間誠意小店近期在九龍灣新開分店,除了連鎖餅店的麵包之外,大家又多個選擇~

這間手作麵包店「享樂烘焙」在新蒲崗頗有人氣,麵包店設有自家工場,麵包每日新鮮出爐。小店近期在九龍灣新開分店,繼續主打無添加手工麵包,多款口味選擇,款款都落足料,誠意十足。

伊思妮牛角包($13)、士多啤梨牛角包($13), 酥皮摺疊成16層,層次分明,牛油味頗為突出,口感鬆化。

黑白頌($13),靈感源自店主小時候愛吃的芝麻糖,底層的芝麻焦糖脆底脆卜卜,好香口。麵包內捲了條牛油,焗後牛油溶化,中間形成一個小洞。

湯種藍莓芝士Bagel貝果($15)、湯種手工芋泥Bagel貝果($15),湯種是日式麵包的製法,製作時會先將麵粉和熱水拌勻,製成的Bagel質感比歐式麵包更濕潤,即使隔日再食口感依然鬆軟煙韌。

紫薯麻糬QQ包、抹茶紅豆麻糬QQ($26),紫薯包內的台灣紫薯蓉甜味天然,無額外添加糖,還可食到粒粒煙韌麻糬;至於抹茶麻糬包則用上宇治小山園抹茶粉和北海道十勝紅豆,茶味甘甜濃郁。

特濃抹茶焦糖三角包($18) ,麵包外層焦脆,內層濕潤軟綿,有濃濃抹茶回甘。

法國長棍麵包($25)、芝士煙雞肉法國長棍麵包($20),這款法包曾在新加坡麵包烘焙比賽中榮獲季軍,用老麵種和自家培植的酵母低溫發酵製成,帶獨有的小麥香。

享樂烘焙

新蒲崗店地址:新蒲崗大有街3號萬迪廣埸地下E舖

九龍灣店地址:九龍灣常悅道21號The Eastmark地下3號舖

 

活動資訊

  • 地址 九龍灣常悅道21號The Eastmark地下3號舖
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓