【深水埗美食】深水埗新開兩層高居酒屋風日系Cafe 歎精品咖啡/手工啤酒/定食

文: LorLor Lee
2020.06.05

深水埗新開一間走居酒屋風格的日系咖啡店及啤酒吧「NOMAD」,樓高兩層,更設有不少靚影相位打卡。店舖除了供應精品咖啡,同時有售啤酒,而食物款式方面有鯖魚定食、蒲燒鰻魚漢堡等。不妨約埋一班朋友、閨蜜去歎咖啡或啤酒啦!

深水埗新開一間走居酒屋風格的日系咖啡店及酒吧「NOMAD」,裝修以木啡色、水泥及黑色為主。樓高兩層,底層外面更有售台灣品牌獨一無二的陶瓷用品、選物、香薰蠟燭等。店主更透露遲些更會與本地設計師合作舉辦展覽,支持本地品牌。

店內還有一條樓梯影相打卡位,亦設有軟墊讓客人席地而坐。

店舖提供的精品咖啡選擇很多,採用本地品牌合作的自家烘焙咖啡豆沖製,有Latte、Dirty、Flat white、Espresso tonic、Cold brew等,滿足一種咖啡迷。

除了舖主打精品咖啡之外,暫時有售6款手工啤酒,遲些更有多達18款選擇,店鋪亦設置了一排設計型格的啤酒吧位,即叫即斟。

蒲燒鰻魚漢堡配青檸鹽薯條 ($128),原條鰻魚肉質厚身,份量十足!

日式吉列豬扒三文治 ($118),厚切豬扒入口啖啖肉,同朋友分享剛剛好。

漬物拼盤配鯖魚定食 ($118),食材豐富,充滿日式風味~

店舖正在試業中,還未有確實的營業時間。

活動資訊

  • 地址 深水埗塘尾白楊街32號
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓