【葵興好去處】手殘都做到!Pop Art人像噴畫workshop

文: U Magazine
2020.06.15

這家studio workshop主理人 Kate,是首位將 Pop Art色彩風格及模板技巧融合的藝術家,開立這家Pop Art Workshop的目的,就是將絲印與模版技巧結合,讓客人在workshop內只需花2小時便可以完成一幅Pop Art作品,將藝術融入生活,畀大家有一個接觸藝術的平台時,又可以製作小禮物送給朋友。

客人只要先將相片傳來,如人物、寵物等,建議選用線條較簡單、輪廓清晰、光暗分明的;然後workshop主理人Kate便會幫客人做一張電腦效果圖,並配襯好顏色;客人來到只要按指示挑空圖像,然後用塗鴉用噴漆上色,便會做出如大師般作品,勁有滿足感!Kate指,有客人由單身到結婚生小朋友,每個人生階段都來親手做幅畫,作為人生紀念;亦有客人製作BB相,送給朋友作百日宴禮物。

小小workshop 空間,放滿主理人Kate 嘅噴畫作品。
 
唔少人都喜歡來親手做結婚、百日宴等禮物送給朋友。 

同普通一張相片比較,這樣的人像噴畫又挺有玩味!

Kate 會移師去露台噴色,一層一層咁上色,呈現出highlight的部分。

先將預先傳來的頭像打印出來,並用界刀挑空。

主理人Kate 希望將藝術融入生活,讓貓貓油畫點綴空間。

workshop主理人Kate:「希望將藝術融入生活,畀大家有一個接觸藝術嘅平台!」

info
POPduction Studio
地址︰葵興工業街10-14號華發工廠大廈前座20樓2002室
電話︰6202 9745
營業時間︰9am-12am
網址︰www.popduction.com
「模版噴畫工作坊」收費︰650港元起
交通︰葵興地鐵站A出口,步行約5分鐘


活動資訊

  • 地址 葵興工業街10-14號華發工廠大廈前座20樓2002室
  • 人均消費$401 - $800

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓