【名牌手袋】Dior新手袋Bobby Bag登場!秀智/李聖經/倪晨曦人氣熱捧

文: Tracy Chan
2020.06.15

Dior不少手袋如Lady Dior、Saddle等一直都是品牌的人氣經典款式,最近Dior就推出新手袋Bobby Bag,甫登場就深受時尚界及一眾女星熱棒,秀智、李聖經、倪晨曦等都人手一個,大熱程度更有望成為今年的IT Bag。有興趣的朋友不妨可以考慮入手。

Dior新推出的Bobby Bag屬2020秋季系列,由Maria Grazia Chiuri主理。這款新手袋為向 Christian Dior先生的愛犬致敬,特意命名為Bobby Bag。手袋以拋光小牛皮或Dior Oblique 提花帆布製作,正面有磁扣綴飾「CD」扣環,背面則有熱印「30 Montaigne」標誌。

手袋可以手提、肩背或斜背,更有大、中、小3個尺寸,價錢由$26000至$32000,大家可以按預算及容量來選擇心儀尺寸。而顏色方面就有奶白色、駝色、黑色及Dior Oblique提花4款。


Bobby Bag登場不久就深受時尚界及一眾女星熱棒,秀智、李聖經、倪晨曦、Angelababy等人都紛紛入手,人氣甚高,有望成為今年的IT Bag。即睇一眾女星Bobby Bag穿搭示範:

來源:Dior、IG@秀智、李聖經、倪晨曦、Angelababy、Somi、Jisoo

活動資訊

  • 地址 Dior

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓