【大澳美食】大澳漁村風清特色棚屋Cafe「蘇廬Solo」 望靚景歎精品咖啡/豆腐芝士蛋糕/Tiramisu

文: LorLor Lee
2020.11.08

踏入秋季假期都會選擇行山郊遊,而大澳都是個不錯的選擇!除了掃街美食之外,大澳有一幾間充滿漁村風清的特色棚屋Cafe「蘇廬Solo」,邊望靚景邊吹海風,歎美食及咖啡,舒服寫意。

「蘇廬Solo」位於大澳其中一間棚屋之中,四周景致優美,可觀賞到山景及棚屋景,吹住海風歎咖啡美食一流!

食物方面,甜點同鹹點都有,包括豆腐芝士蛋糕、Tiramisu、雞翼蝦子麵、意式脆多士等懷舊港式小食。

雞翼蝦子麵,雞翼大大隻,麵底彈牙。

意式脆多士,有3款口味,用料健康又美味,輕食之選!

其中Tiramisu必食人氣之選!意大利芝士餅賣相精美,面層鋪滿咖啡粉,而底層手指餅的咖啡味同樣濃郁,影相打卡都不錯~

而豆腐芝士蛋糕是限定甜品,豆腐味清新而不膩,口感軟滑,不定期供應。
飲品方面,有十多款精品咖啡及特飲可以選擇,包括香滑affogato、冰滴咖啡、鹹檸蜜等等。

 

活動資訊

  • 地址 大澳吉慶街86-88號地舖
  • 開放時間星期一至六 11:00 - 18:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓