【荃灣好去處】富士山期間限定店登陸南豐紗廠!過百款富士山主題精品+攝影展

文: 劉紀彤
2020.06.26

富士山除了是著名日本世界遺產之外,亦是日本人氣旅遊景點,更是不少遊日旅客最愛的景點之一!雖然近幾個月都冇得出發去日本旅行,不過荃灣南豐紗廠由即日至 7 月 31 日就有一間Pinkoi富士山期間限定店,店內有過百款富士山主題設計精品,更有一個小型攝影照片展覽,大家可以去一解旅行癮!

荃灣南豐紗廠Pinkoi富士山期間限定店內有過百款富士山主題精品,款式設計好靚,富士山迷記得唔好錯過! 

店內有多款富士山主題設計擺設,例如富士山加貓貓設計夜燈、杯墊、蠟燭,放屋企、公司一流~

 

仲有唔同以富士山設計的家品,水杯、陶瓷碗、豉油碟又靚又實用。

 

手機殻、飾物架、寵物飲水碗都好吸引! 

 

推介富士山袋、Tote Bag,帶出街用好搶眼~

 

期間限定店內有一個小型遊日職人‧富士山攝影展覽,展出了由遊日職人拍攝的富士山照片,更將照片砌成富士山形狀,好有心思!

 

 

富士山期間限定店:

地址:荃灣南豐紗廠307號舖 Pinkoi SPACE

日期:即日至 7 31

營業時間:星期一、三至五:12:30pm - 6:30pm/星期六、日12nn - 7pm|/星期二休息

活動資訊

  • 日期2020年6月26日 - 2020年7月31日
  • 地址 荃灣南豐紗廠307號舖 Pinkoi SPACE

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓