健康飲食 牛油果4大食法

文: ant
2020.07.21

牛油果擁有豐富維他命E,抗氧性又高,且含不飽和脂肪,擁有Super Food的外號。今次介紹幾種簡單牛油果食法。

1. 牛油果 + 醬油 = 三文魚刺身?

 
好多人都會食三文魚刺身,大家又知不知道,只要將牛油果切片,然後再蘸一點日式醬油,味道跟三文魚一模一樣!

材料:牛油果一個、日式醬油 適量

2. 方便簡單 牛油果奶昔
 
早餐想食牛油果,但又怕唔夠時間,即刻參考這個又快又方便的方法──牛油果奶昔,5分鐘就完成。好味之餘又飽肚,仲提供營養和能量添!

材料:牛油果 1個、乳酪或牛奶 1杯、香蕉 1條、蜂蜜適量
做法:
1. 牛油果切開一半,去核後再慢慢挖出果肉。
2. 可按個人喜好而加入蜂蜜,將所有食材放進攪拌機打至幼滑完成。

3. 精美早餐 牛油果水煮蛋多士
 
喜歡吃多士做早餐的你,製作這款牛油果水煮蛋多士就最適合!材料簡單,味道層次豐富,蛋汁混和牛油果同吃,為美好一天打開序幕。

材料:牛油果1個、雞蛋2隻、麵包2片、白醋 少許
做法:
1. 牛油果切開一半,去核後再挖出果肉並切片。
2. 煮滾水並加入少許白醋,放入一隻蛋煮約1分鐘,再關火待5分鐘。
3. 將麵包置於碟上,先鋪上牛油果,再置上水煮蛋,完成。

4. 煲劇必備 牛油果他他醬配脆片
 
炎炎夏日,想吃點清新的東西,可以選擇自製牛油果他他醬。只要準備好食材,就可以炮製牛油果他他醬,配搭脆片蘸一點來吃,煲劇必備!

材料:牛油果2個、番茄 1/2個、紅洋蔥 1/4個、檸檬汁 適量、鹽 適量、胡椒適量
做法:
1. 先將番茄及紅洋蔥洗乾淨並切粒。
2. 將牛油果起肉,並壓成蓉。
3. 加入番茄粒、紅洋蔥粒、檸檬汁、鹽及胡椒,與牛油果蓉拌勻。
4. 以脆片蘸醬一起品嘗。亦可將脆片換成麵包、餅乾。

揀選牛油果小貼士:
觀察牛油果椗,因為椗位會因應成熟度而變色,如綠色是太生,五成熟是黃色,7成熟是黃啡色。

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓