柔滑貼肌初體驗!?日本人氣SKYN套套大解構

文: Moses
2020.07.13

最近有一款安全套就國際品牌身份,成功喺日本網上銷售榜上登上第一名!佢就係SKYN安全套,有97%試用者都表示用完會推薦,下面將會同大家大解構點解佢咁受歡迎同咁好用,而且仲會話你知唔同性格都有不同款式嘅安全套選擇!

日本熱賣原因:超柔滑貼肌感+富彈性+傳熱感 先係最佳享受!
SKYN安全套可能香港人較陌生,但其實作為一個優質嘅iR非乳膠避孕套、潤滑油品牌,原來已經喺全球超過40多個國家發售,包括澳洲、法國、英國、泰國等等,其中更加喺日本大受歡迎!

全因為SKYN安全套係用咗專利SKYNFEEL™設計技術同物料,柔滑度比一般安全套高8倍,所以質感相比其他安全套會更柔滑貼肌,更有彈性,可以減少因磨擦產生的痛楚,令男女士都可以持久地享受舒服狀態。一個套套除了要考慮質感之外,如果有良好的傳熱度也可以幫助雙方都可以感受對方體溫,增加無阻隔的親密感。

安全套最緊要安全,SKYN安全套經過嚴格精密嘅電子測試,完全符合國際標準ISO 23409:2011嘅要求,品質絕對可靠!即使對天然乳膠過敏嘅人仕都可以放心使用,冇顧慮就可以更free更投入啦!SKYN一向認為雙方感受都要顧及,重視男女一同享受才可以達到極致,所以SKYN的安全套好像一個男女間的平衡方案,幫助解決以往安全套產生的煩惱,質感似真皮膚咁自然 。所以比起平時賣點係薄嘅套套,喜歡真實感的男女試過都推薦!

不同性格嘅男士選擇不同類型安全套!
SKYN安全套咁好用,大家係咪想立即試下但又唔知試邊款好?今次就貼心地為不同性格嘅男士推介不同系列,女士都可以睇吓另一半係邊類型,一齊揀吓,滿足大家需要呀!

細心暖男之選 - Original舒適貼身系列 


平時如果係成日會照顧另一半需要嘅你,選擇Original舒適貼身系列就最適合啦!因為依款套套好似素肌咁貼身,超高靈敏度,令你同另一半都一樣咁舒適,照顧到對方感受係暖男必做嘅事呀!

愛刺激型男之選 - Intense Feel 激凸情趣系列

成日怕悶,想比對方多啲激情,Intense Feel 激凸情趣系列就最啱你,獨家設計的波浪紋路加上小小的套上有成560個高密度立體凸點設計,一次過就可以感受刺激同歡愉快感 !

耐力穩重男之選 - Extra Lube水潤持久系列


如果平時穩重務實,擁有實幹精神,喜歡擁有持久嘅體驗,Extra Lube水潤持久系列將潤滑度增強150%!唔會怕出現乾澀繃緊,同另一半都可以享受耐啲!


了解另一半齊齊玩<<愛の默契大挑戰>>拎現金券


睇完上面,都仲係唔知用邊款好?宜家只要去https://bit.ly/2ZEUYhg玩<<愛の默契大挑戰>>就可以測驗同另一半嘅默契度,彼此了解對方更深,相處更舒服,仲幫你知道另一半最鍾意用邊款套套!最近網上有唔少人好似大J、多姐、Thor都有玩架,而且玩完仲有現金券拎!

想再了解多啲?
立即去https://bit.ly/3iEhY8U啦!

想知邊度買到?
現在各系列除了OK便利店見到,亦於全線百佳、FUSION及TASTE萬寧屈臣氏都買到。如果不想出街的話,也可以選擇網購,分別在HKTVMALLSampsonstoreClubLike都可以購買到啦!

資料來源:SKYN, Amazon Japan, Jason Facebook, Doris Lee IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓