11款間格實用Switch卡通收納袋!角落生物/鬆弛熊/迪士尼/動物森友會/比卡超

文: 劉紀彤
2020.07.16

相信唔少有玩Switch的機迷除了會在屋企打機,有時候亦會帶Switch出街搭車時玩或者去同朋友一齊玩,因此一個睇得又間隔實用的Switch收納袋非常重要!今次為大家推介幾款Switch專用的卡通收納袋,印有角落生物、鬆弛熊、任天堂Mario、動物森友會、比卡超等人氣角色,外觀靚之外入面亦有放卡位,夠晒實用!

日本卡通人物角落生物一直人氣爆登,更推出了Switch收納袋,有齊多個角色,其中一款用了黃色鮮花設計的Switch收納袋,角落生物戴上花圈,好靚!

>>按此購買<<

另一款用了日常生活設計,齊齊去超級市場Shopping,好得意~

>>按此購買<<

 

除了角落生物之外,San-X亦有推出鬆弛熊Switch收納袋,印有多個造型。

>>按此購買<<

迪士尼TsumTsum有齊多個迪士尼人氣角色,拉鍊位仲用了米奇米妮設計!

>>按此購買<<

 

Switch收納袋當然唔少得任天堂最近大熱的動物森友會,有玩的粉絲記得要入手一個!

>>按此購買<<

另外仲有比卡超收納袋,一款用了金屬殻設計,另一款用了牛仔布,好特別~

比卡超牛仔布款旅行箱:

>>按此購買<<

 

比卡超金屬殻設收納袋:

>>按此購買<<

 

除了以上款式,仲有其他任天堂款包括Mario、背囊設計寵物小精靈,有興趣可以睇睇>>更多款式<<

提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。另外貨品數量有限,售完即止。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓