【深水埗美食】深水埗日式無煙一人燒肉店Yakiniku!醬燒牛五花/豬五花/雞腿肉

文: Elly Lee
2020.08.28

誰說一個人不可以吃燒肉?深水埗元州街有間主打日式無煙的一人自助燒肉店「Yakiniku やき肉」,燒肉款式多樣,有近20款套餐任你選擇,最平套餐則$46就有交易!而套餐裡的燒肉份量亦供不同價錢選擇,大家不用怕份量太多或太少,即刻睇下有咩燒肉款式推介啦!

店鋪環境明亮,簡潔乾淨。店內使用從日本選購的燒烤爐和抽風系統,抽風力強,故四周沒有很大的油煙味,而客人身上的衣物亦不輕易沾上油煙味。而且餐廳利用自助式落單系統,讓客人能於顯示屏裡輕鬆自助落單!

每個套餐均附上白飯、湯和泡菜,而最平套餐則$46就有交易!肉類有燒汁或鹽燒的選擇提供,這款燒汁牛五花、豬五花和雞腿肉的套餐,五花肉燒香至金黃色後香氣四溢,完全能滿足各位食肉獸!

而喜歡吃牛的你就不能錯過這個人氣組合,分別有牛板腱和牛舌,肉質鮮嫩多汁!


另外更可加點牛油粟米和金菇等滋味小食,用錫紙碗載著燒,香甜惹味。

每張枱上有提供不同款式的醬料,沾上不同醬料的燒肉又有另一番滋味。

活動資訊

  • 地址 深水埗元州街146地下
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至日 12:00 - 22:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓