【九龍灣美食】九龍灣人氣手工無添加麵包店 芋泥Bagel/爆餡冰心包/麻糬吐司

文: LorLor Lee
2020.07.29

新蒲崗的人氣手工麵包店「享樂烘焙」在九龍灣開設新分店啦!店舖繼續主打無添加的手工麵包,款式相當多樣,超過80多款麵包選擇,當中有招牌爆餡宇治抹茶冰心麵包、紫薯麻糬包、芋泥Bagel等等,款款都足料,誠意十足!

位於九龍灣的手工麵包店「享樂烘焙」主打自家製無添加麵包,店主Vincent主修日台麵包課程,亦曾獲獎。店舖對烘焙麵包十分有追求,對食材的選用亦相當嚴謹,麵包選用日本鳥越麵粉、法國AOP認證的伊思妮牛油、北海道煉奶、日本星野赤種天然酵母、海藻糖等食材製作。 

夏日限定的冰心麵包為店舖人氣,湯種原味雲呢拿冰心麵包 $18用煙韌的麵包包裹着幼滑的忌廉,輕輕一掰就爆餡,使用了北海道煉奶和法國忌廉的吉士奶香味十足。

湯種丸久小山園抹茶冰心麵包 $22以宇治抹茶製作忌廉內餡,抹茶甘味與忌廉香滑相配合,毫不甜膩。 

**冰心麵包是夏日限定,每日1:30pm-2:30pm出爐,每款限量供應約100款,每逢週末更有黑松露芝士味冰心麵包建議享用前先解凍5分鐘,爆醬效果會更佳! 

店舖亦有8款不同人氣口味Bagel,例如有手工大甲芋泥貝果($16)、伯爵茶麻糬貝果($18)、藍莓芝士貝果($18)等等。

Click圖睇睇有咩口味:

台灣紫薯麻糬包($12/個;$22/兩個)選用原條台灣麻薯,紫薯香甜幼滑,加上煙韌麻糬,口感豐富。

小山園抹茶十勝紅豆麻糬吐司 $30抹茶加紅豆的不敗配搭,蓬鬆吐司內食到麻糬的煙韌,亦能咬到原粒飽滿紅豆。

特濃小山園抹茶奶油包 $15以幼滑微甘的小山園抹茶忌廉配上香甜十勝紅豆,滿足感爆登!

酥皮類的選擇同樣吸引,士多啤梨、藍莓、黃桃、忌廉芝士味的水果酥($18),牛油香氣濃郁,表層焦香酥脆。

牛角包方面則有法國Lescure伊思妮牛角包$15)、法國黑朱古力牛角酥明太子牛角酥$17,酥皮摺疊12,鬆化香濃牛油味的脆皮,配上不同配料,相得益彰。

還有不同其他麵包款式:

鑑於疫情,店舖調整了營業時間,如下:

活動資訊

  • 地址 九龍灣常悅道21號The Eastmark地下3號舖
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期一至五、日 7am - 8pm;星期六 8:30am - 7:30pm
  • 電話2506 2122

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓