【紅磡美食】日本獨創蕨餅茶店登陸紅磡 煙韌蕨餅抹茶奶茶/美祿牛奶/蕨餅刨冰

文: LorLor Lee
2020.08.25

來自日本大阪的獨創蕨餅茶飲店「Mel Pot」除了在大阪和新加坡有分店外,香港分店近日亦已經登陸紅磡!店舖主打加入日式煙韌軟糯蕨餅的奶茶,材料都由日本直送,款式例如有抹茶蕨餅牛奶、蕨餅草莓牛奶、蕨餅美祿牛奶等等。同時亦有售和風布甸、日式刨冰等日式甜品。大家除了奶茶配珍珠外亦可試到新的搭配,不妨試試這間新茶飲店啦!

這間來自日本的蕨餅茶飲店「Mel Pot」繼在大阪、新加坡開設分店外,香港分店正式登陸紅磡!店舖則以台式奶茶為靈感,主打以日式蕨餅取代珍珠,推出各款日式風味的蕨餅奶茶,例如京都抹茶奶茶、布甸奶茶、美祿之星等,部分款式均加入煙韌軟糯的蕨餅,口感豐富,鐘意喝茶飲的朋友不妨試試新配搭!

抹茶鍾情 ($42),以抹茶牛奶作基底,加入了煙韌迷你抹茶蕨餅、抹茶忌廉、抹茶布甸及抹茶味Kitkat等,抹茶味道濃郁香醇,甜中帶回甘,抹茶控必試!

美祿之星 ($42),以朱古力醬掛杯,加入了美祿牛奶、日式迷你蕨餅、雞蛋布甸、忌廉、Oreo碎等,美祿配上忌廉味道濃香順滑,飲用時食到粒粒煙韌蕨餅及Oreo碎,口感豐富。

店內亦有售黃豆、黑糖、抹茶蕨餅($26),由日本直送,口感好煙韌~

日式焙茶、抹茶、草莓刨冰($42),客人更可追加烤糯米丸子、蕨餅,冰涼解暑!

除了蕨餅奶茶外,店舖亦有售日本製造的布甸,例如有京都抹茶布甸、京都焙茶布甸、京都黑豆布甸等($36),布甸以和風花紋圖案包裝,精緻可愛。

活動資訊

  • 地址 紅磡民泰街 36 號地下
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期一至日下午12時至晚上10時

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓