Jo Malone香水首次下調售價 65款香水/調香膏減幅達17%

文: Tracy Chan
2020.09.11

Jo Malone London香水一直都大受女士喜愛,9月起,台灣及香港地區的Jo Malone London首次下調價格,65款香水、古龍水、調香膏都會降價,降幅最高更達17%。當中,不少品牌經典熱賣香水及新品都在降價之列。即睇香港Jo Malone最新售價。

Jo Malone London 9月起首次下調售價,品牌的古龍水系列共65款產品大幅下調售價。30ml的香水售價由$600減至$540;50ml香水售價就由$840減至$760;100ml香水售價就由$1100減至$1090。當中,不少更是品牌的熱賣香氣,例如英國梨與小蒼蘭、藍風鈴、橙花等。而Jo Malone新推出的無花果與荷花、絲柏與葡萄藤亦同樣以新價格發售。

另外,Jo Malone今次降價以Cologne intense的減幅最高,50ml香水由定價$1120減至$930,大減$190。而調香膏的售價亦由$180減至$160。
來源:Jo Malone London 

活動資訊

  • 地址 Jo Malone

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓