【長洲好去處】香港Glamping豪華露營推介!長洲西園「星海之森」透明圓拱屋觀星/海景日落BBQ

文: 劉紀彤
2021.06.09

放假除了去酒店Staycation,去Glamping懶人露營亦是另一大熱之選!如果想去豪華露營兼睇星星、於沙灘一邊欣賞海景日落一邊BBQ的話就可以考慮一下長洲西園農莊!早前西園農莊推出全新露營區「星海之森」大受歡迎,大家可以在透明圓拱屋內觀星、睇日落,仲可以於近三千呎私人草地BBQ燒烤、野餐!除了「星海之森」之外,長洲西園農莊亦有其他特色露營區包括觀星圓拱屋、懸掛於空中的大圓球屋、蒙古包等等,今個暑假、放假都可以約埋家人朋友一齊去玩啦!

西園農莊推出露營區「星海之森」非常吸引!大家可以於透明圓拱屋內觀星、黃昏欣賞海景日落,另外更有近三千呎的私人大草地,可以燒烤野餐!

「星海之森」營帳約300平方呎,營內設一張雙人床及一張雙人梳化床,最多容納4人,仲有觀星落地天幕、冷氣、營內獨立沐浴間等設備。

除了「星海之森」,西園農莊仲有其他特色營區包括蒙古包、觀星圓拱屋、赤日、印第安營、南非營等等,當中赤日是一個懸掛於空中的大圓球,十分特別~

大家仲可以額外加錢參加各式各樣園內活動如繩索、攀爬、泡泡足球等。有興趣的朋友可以>>按此預訂特色營地<<,約埋家人朋友一齊去玩!
提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。數量有限,售完即止。

圖片來源:Klook/saiyuen

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓