【葵廣美食】葵廣新開熱熔爆漿芝士熱狗店!肉醬脆脆/松露滑蛋/鰻魚熱狗

文: Elly Lee
2020.10.07

熱狗店的選擇愈來愈多,而葵涌廣場最近新開一間主打熱熔芝士熱狗的小店「Mr. Dog」,芝士多到滿瀉,吸引了不少客人光顧!熱狗款式多樣,餡料份量豐富,十分抵食。而且全部都是即叫即整,新鮮熱辣,以後在葵廣掃街又多一個選擇,一齊睇下葵廣有咩好食啦!

店內最吸引的是熱熔芝士熱狗($38),加入大量熱熔芝士,視覺上相當澎湃!再用火槍微微燒香芝士表面,芝士味撲鼻。熱狗份量大,芝士口感軟糯,惹味濃香,而且不會太膩口,芝士控一定要去試!

另一款同樣非常吸引的肉醬脆脆熱狗($38),採用每天新鮮買回來的豬肉炒成惹味肉醬,鮮味十足!配上茄汁、黃芥末和BBQ醬料,最後再放上薯片。餡料惹味豐富,薯片的香脆讓整個熱狗的口感變得豐富。

而這款爆餡熱狗可以一次過食到多個味道($42),裡面有三文魚、鰻魚、蟹柳和木魚,相當吸引啊!此外,黑松露滑蛋熱狗都值得一試。

小店更提供多款小食選擇,包括香酥洋蔥圈($18),他們選用新鮮洋蔥來炸,因此能吃到陣陣洋蔥鮮味。而薯角($18)炸得香脆,口感不錯。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!