【元朗美食】元朗新開薄荷綠清新Cafe 白色圓拱門、植物壁畫充滿渡假風

文: Cay Cheung
2020.10.16

元朗新開了一間充滿渡假風的咖啡店「8cm Coffee」,店面以薄荷綠色為主,配上白色圓形拱門,外觀非常搶眼。店內則有一大幅植物壁畫,環境讓人放鬆。Cafe主要提供輕食,包括各種Brunch,元朗的居民以後就多個假日放鬆的好去處啦!

元朗新開的咖啡店「8cm Coffee」,店鋪內外的裝潢都花盡心思,店面以薄荷綠和白色為主,白色圓形拱門非常有格調。

店內則有大大幅的熱帶植物壁畫,加上光線十足,整間店舖都充滿渡假風,到處都是影相位。另外,亦設半開放式的用餐吧台。

Cafe主要提供各款Brunch、意粉、烤餅和甜品等,選擇都不少,而飲品則以各式咖啡為主。Click圖睇睇8cm Coffee Menu:

煙三文魚菠菜忌廉意粉($108),賣相不錯,份量適中。

蜜糖芥末芝士配雞肉法式烤餅($88)口感層次豐富,配搭得宜,較為特別。
鮮奶咖啡($48)的拉花十分漂亮,口味偏向Nutty。不喜歡咖啡的則可以選擇抹茶牛奶,是店內另一款較受歡迎的飲品。另外店舖亦有提供不少手工啤酒。

活動資訊

  • 地址 元朗鳳攸南街9號好順利大廈14號舖G/F
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓