【牛頭角好去處】牛頭角純銀金工手作體驗工作坊 自製獨一無二手鐲/戒指

2020.11.07

如果想送有心思的禮物給朋人或者情人,DIY不妨是一個好選擇。位於牛頭角的「Mush」,就提供金工手飾工作坊,可以體驗金工製作過程之餘,亦可以自製獨一無二的手鐲或戒指,送禮自用都好適合!

金工工作坊由店主親自教授,可以自製手鐲或戒指,材質方面就有純銀及黃銅選擇。

 

純銀手鐲製作步驟︰

首先用火槍將銀條變軟,冷卻後將銀條彎折到適當大小,再用銼刀修飾。

然後用吊磨機刻上紋路,再將手鐲燒多一次,用明礬洗走表面燒過的痕跡。

最後放砂紙鑽頭於吊磨機打磨,令表面變得光滑。如果想增加獨特感,可以刻上字母。

Mush提供工作坊之餘,亦提供訂製服務,有興趣的朋友可以>>按此<<報名。

活動資訊

  • 地址 牛頭角鴻圖道12號精棉工業大廈4樓16室
  • 人均消費$201 - $400

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓