【聖誕下午茶2020】Hotel ICON聖誕主題GODIVA下午茶 過10款甜品鹹點+任食GODIVA黑朱古力軟雪糕

文: LorLor Lee
2020.11.10

臨近聖誕,Hotel ICON唯港薈大堂餐廳GREEN推出GODIVA聖誕下午茶,以朱古力為主題,除了有聖誕馬卡龍、車里子黑森林、英式士多啤梨忌廉杯等甜品外,亦有各款特式鹹點,包括朱古力燴牛肉酥皮盒、朱古力鵝肝凍批等等。還可以任食GODIVA黑朱古力軟雪糕,同閨蜜朋友歎返個聖誕主題酒店下午茶啦!

Hotel ICON唯港薈大堂餐廳GREEN由11月2日到12月31日期間推出的GODIVA聖誕下午茶,有多款精心炮製的鹹甜美點,包括有聖誕ICON朱古力小熊、車厘子黑森林、聖誕馬卡龍、英式傳統鬆餅、朱古力鵝肝凍批、朱古力燴牛肉酥皮盒等等。

Click圖睇睇下午茶MENU:

任食GODIVA黑朱古力軟雪糕,啱哂鐘意食朱古力的朋友!

聖誕ICON朱古力小熊造型細緻可愛,放入熱牛奶中,就會化身成一杯濃郁厚滑的熱朱古力奶。

聖誕馬卡龍以聖誕花為設計靈感,加入了新鮮紅莓,甜而不膩。經典甜品車厘子黑森林以帶微酸的車厘子為主調,昇華可可香氣亦同時增添層次感。當然不少得酒店招牌英式傳統鬆餅,配奶油忌廉及果醬。

另外值得一提的就是融合了朱古力的鹹點,朱古力燴牛肉酥皮盒層次分明,兼具牛油酥香及朱古力微甘。朱古力鵝肝凍批則結合兩款食材的極致濃郁質感,口感如慕絲一樣細滑。

有興趣的朋友記得預先book位喇!

 

GODIVA聖誕下午茶

日期︰2020年11月2日至12月31日

時間:首輪:下午三時至五時 次輪:下午五時至晚上七時

價錢︰ 每位港幣368元* ; 兩位港幣658元*

*以上價錢需另收加一服務費

活動資訊

  • 日期2020年11月2日 - 2020年12月31日
  • 地址 尖沙咀科學館道17號唯港薈地下
  • 人均消費$201 - $400

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓