【中環美食】中環新開波希米亞風Cafe 設鞦韆打卡位!燒焦糖芝士蛋糕/慢煮雞胸青醬意粉

文: Elly Lee
2020.11.28

最近中環蘭桂坊新開一間走波希米亞風的咖啡店「角落」,以米白色為主調,裝潢別緻,其繩網鞦韆打卡牆最近更頻常出現於IG之中!咖啡店主打健康飲食,全部少油少鹽,絕不加味精。選用海鮮,食材不經醃製,以不同的天然香料製作新鮮醬汁。小店更有提供生酮甜品和咖啡,選用無卡路里的日本稀少糖製作,糖尿病人士都食到。一齊睇下有咩好食啦!

咖啡店整體格局寬敞,座位闊落,坐得舒服。裝潢別緻,天花掛著竹製吊燈,木製枱櫈,周圍擺滿低飽和度色調的乾花裝飾,予人感覺相當舒適。繩網鞦韆的打卡角落更吸引了不少人慕名而來。

煎帶子香草黑蒜意粉($138),帶子新鮮,食落爽口,以香草黑蒜作調味,幾惹味。

流心蛋卡邦尼意粉($118)食落啖啖Creamy,滋味十足。

慢煮雞胸羽衣甘藍青醬意粉($108),低溫慢煮雞胸肉以保持肉質鮮嫩。青醬以羅勒、羽衣甘藍和松子仁打成,全部都是天然香料,絕無添加。

甜品方面,更有適合生酮飲食人士或糖尿病人士食用的生酮紐約芝士蛋糕($88)。選用無卡路里的日本稀少糖製作,餅底更用上杏仁粉及椰子粉製成。

即叫即烤的焦糖芝士蛋糕($48),用火槍將焦糖表面烤成香脆金黃,一上枱已經聞到甜甜的焦糖香味,脆卜卜的焦糖與軟滑的芝士蛋糕相加起來,口感十分豐富。

飲品方面,有打卡一流的Dirty($45)。更有不少女士喜愛的Rose Latte($38-$42)。

小店稍後更會推出不同款式的SuperBowl。健康之餘,仲夠晒開胃。

活動資訊

  • 地址 中環德己立街23號晉逸蘭桂坊精品酒店2樓
  • 人均消費$101 - $200
  • 開放時間星期一至日 12:00 - 21:00
  • 電話23824899

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓