【新年好去處2021】LuLu豬新春造型登陸置富Malls!4大日式影相位/換領Lulu豬餐肉罐利是封

文: Eunice Lam
2020.12.30

Lulu豬換上一身日本新年造型,來到馬鞍山廣場、+WOO嘉湖、紅磡置富都會及沙田置富第一城,與大家一起迎接牛年。2021年1月23日起,大家只要在置富 Malls旗下商場消費滿指定金額,更可換領「Lulu豬放閃餐肉罐利是封」,大家唔好錯過啦!

2021年1月開始,大家就可以在馬鞍山廣場、+WOO嘉湖、紅磡置富都會及沙田置富第一城見到Lulu豬的身影,跟住Lulu豬過新年。新年當然要許願,馬鞍山廣場有「招財結緣神社」,讓大家祈求新一年財運、桃花兩得意。+WOO嘉湖以富士山下的高雅日式家居為主題,大家可以與Lulu豬在暖桌前體驗「豚圓HOMECATION」。之後可以到紅磡置富都會的「紅豆甜湯甜蜜旅館」前,與泡着紅豆甜湯Lulu豬合照。最後來到沙田置富第一城的日本的花火祭,感受祭典的熱鬧氣氛,滿足大家去旅行的願望。

Fortune + 會員在2021123日起,於置富Malls以下指定單一商場,包括+WOO嘉湖、置富第一城、置富都會、馬鞍山廣場、都會駅、麗港城商場、麗城薈、華都大道、映灣薈、銀禧薈、荃薈,任何2間不同商戶累積消費滿HK$600,即可換領一套兩款的「Lulu豬放閃餐肉罐利是封」。

活動資訊

  • 地址 馬鞍山廣場、+WOO嘉湖、紅磡置富都會及沙田置富第一城

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓