【名牌手袋】Hermès親民價WOC登場 迷你Constance/Kelly手袋

文: Tracy Chan
2021.02.14

經典名牌Hermès一直都是不少女生的Dream Bag品牌之一,但Hermès的手袋售價一向較高,加上部分經典款手袋如Birkin、Kelly十分難買,令不少人卻步。其實,Hermès早前就推出了Wallet To Go系列,經典人氣款式Constance及Kelly變成迷你手袋WOC登場,價錢亦較為親民。

CHANEL等名牌近年都推出了WOC (Wallet On Chain)的款式,不單可以單作銀包,更附有肩帶,可當作迷你手袋使用。而Hermès亦首度加入WOC戰團,推出了Wallet To Go系列。

Hermès的Kelly一直都是品牌的經典款式,除了價格高昂外,更需要配貨才有機會買到,一袋難求。今次的Hermès WOC就推出了Kelly To Go Wallet,售價約HK$31034,可用較親民的價錢入手Kelly。Kelly To Go Wallet採用Kelly Bag的標誌性鎖扣設計,內有多個卡位,十分實用。

除了Kelly To Go Wallet外,Hermès亦推出了Constance Long To Go Wallet,售價約HK$46100,配以Constance Bag的經典H扣設計,並附有肩帶。

來源:Hermès 

活動資訊

  • 地址 Hermès

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓