【深水埗美食】深水埗新開日式復古Cafe 多個影相打卡位!櫻花豆腐芝士蛋糕/虎蝦蕃茄蘑菇意粉

文: Elly Lee
2021.03.04

深水埗咖啡店愈開愈多,最近深水埗又新開一間日式懷舊復古的Cafe「楓子珈琲」。Cafe裝潢別緻,以不少懷舊古物作陳設,更有許多影相打卡位,開幕短短數天已吸引了不少客人慕名而來!食物方面素質不俗,主要提供日式主食、吐司輕食和甜品蛋糕等。甜品蛋糕比較有驚喜,除了有斑蘭咖央椰子戚風蛋糕和櫻花豆腐芝士蛋糕,更有每日限量的天使之鈴(可麗露)。即刻睇睇有什麼好吃和影相打卡位吧!

深水埗新開的這家Cafe以木系鋪面裝備配上大玻璃窗,裡面的楓葉盆栽非常吸睛。Cafe內更收藏著不少懷舊古物、舊海報和復古家具,讓客人置身於日式懷舊氛圍之中。

Cafe主要提供日式主食、吐司輕食和甜品蛋糕等。這份虎蝦蕃茄蘑菇意粉($138⁣)蕃茄鮮味突出。虎蝦大隻,肉質新鮮。而⁣輕食選擇有這個黑醋無花果牛油果吐司($88⁣),賣相討好,配搭新鮮。

甜品蛋糕和咖啡飲料方面,有這個人氣之選 — 櫻花豆腐芝士蛋糕,除了賣相吸引之餘,味道仲很不錯,豆腐的清香配上濃郁的芝士,中和芝士蛋糕的膩感。每日限量的天使之鈴(可麗露)外層焦脆,內裡鬆軟!咖啡選擇亦有很多,例如Latte、Dirty和Mocha等。

 

活動資訊

  • 地址 太子楓樹街5號地舖
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期二至日,12:00 - 19:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓