【太子美食】太子人氣足料車仔麵店 日賣400碗!秘製潮州滷水汁/香酥原隻炸蝦餅

文: Elly Lee
2021.03.06

太子美食出名多,特別是街坊美食小店。這家人氣車仔麵店「華記潮州滷水車仔麵」相信一眾太子街坊不感陌生,主打以秘製潮州滷水汁熬煮車仔麵配料。其滷水膽更有超過10年歷史,由舊鋪沿用至今,不少街坊都讚味道如一。而車仔麵配料選擇多,超過40款配菜任你揀。除了車仔麵,其中一款小食 — 大陽餅更幾乎每枱必點,大陽餅其實是用雲吞包著鮮蝦炸成的蝦餅,香脆可口。即刻睇下有什麼好吃的吧。

太子華記潮州滷水車仔麵開業多年,因為舊舖空間有限,故一直做外賣生意比較多。但因為其秘製潮州滷水有名,深受一眾太子街坊歡迎,最近在疫情之下更細舖搬大舖,搬到舊舖對面的大舖位。大舖設有更多的堂食座位,讓客人可以坐得舒適,慢慢地享受美味的車仔麵。

車仔麵平均一日賣到400-500碗左右,車仔麵有超過40款配菜選擇。用秘製潮州滷水汁熬煮大部分的車仔麵配料,浸滷水汁超過12個小時,故此非常入味。其滷水膽由10多年前沿用至今,老闆明言:「這個滷水膽是我阿叔留下來的,應該大概有十多年歷史吧。」而現在每天再加入不同香料落去熬煮滷水汁,例如有八角、香葉和桂皮等。這碗五餸車仔麵 ($60)最受歡迎,裡面包括蘿蔔、紅腸、大腸、魚肉春卷和豬臉頰肉,配菜足料大份之餘,滷汁入味,食落好滋味。

最受歡迎的小食一定非「大陽餅」莫屬。大陽餅其實是用雲吞包著原隻鮮蝦,混合墨魚肉、鯪魚肉炸成的蝦餅。即叫即炸,香脆可口,幾乎是每枱必點的小食啊。

活動資訊

  • 地址 太子界限街 34 號
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至日,12:00 - 23:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓