【郊遊好去處】1星難度輕鬆遊橋咀洲地質步道 觀賞火成岩/漫步連島沙洲睇靚景

2021.03.06

如果想假日與朋友/家人Chill一Chill,好多人第一時間都會想起西貢,除了有很多美食之外,亦有不少文青打卡位,好適合放假去個西貢一日遊。以下為大家介紹鄰近西貢的橋咀洲地質步道,遊覽整個島嶼只需1個小時,觀賞完地質美景,就可以到西貢市中心尋找美食,無疑是一條輕鬆的郊遊路線!不過記得郊遊時都會保持社交距離,自己垃圾自己帶走,好好保護大自然環境。

橋咀洲位於西貢牛尾海,已被劃入香港聯合國教科文組織世界地質公園範圍,由於橋咀洲曾位於火山口邊緣,因此島上可發現多種岩石,是觀賞火成岩的好去處。

橋咀洲上的火成岩有好多種,包括因外形像「菠蘿包」而聞名的石英二長岩、火山沉積岩、火山角礫岩等等。石英二長岩之所以像「菠蘿包」,由於風化作用使外層龜裂剝落,造成凹凸的坑紋。

 

 

 

橋咀洲有一個小島—橋頭,兩島之間以沙洲連接,潮退的時候可以用步行方式往返,只有潮水高度低於1.4米時才能橫過連島沙洲。因此,想到橋頭遊覽之前記得要預先了解當日潮汐漲退時間!

 

 

要走完橋咀洲地質步道大概只需1個小時,島上亦設有觀景台,可遠望牛尾海的景色。

 

 

 

前往橋咀洲地質步道的遊客可於西貢新公眾碼頭乘街渡前往橋咀碼頭。

 

 

難度︰1/5

全長︰約1公里

 

資料及圖片來源:漁農處

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓