【酒店下午茶2021】Hotel Icon推出瑞士蓮LINDT朱古力下午茶 70%特濃朱古力雪糕/朱古力復活蛋

文: LorLor Lee
2021.03.09

Hotel ICON唯港薈大堂餐廳GREEN再度聯乘著名朱古力品牌LINDT瑞士蓮聯手推出朱古力下午茶,以LINDT香濃幼滑朱古力入饌多款精緻甜點,包括朱古力復活蛋、70%特濃朱古力軟雪糕、榛子朱古力撻、椰子牛奶白兔布丁等等,更有滋味鹹點包括煙肉栗子蓉朱古力多士、朱古力雞肉酥、朱古力墨西哥素菜醬等等,各位朱古力迷約埋閨蜜,或趁著白色情人節帶埋另一半去high tea啦!

為迎接春季來臨,唯港薈大堂餐廳GREEN再與著名朱古力品牌LINDT瑞士蓮合作,推出以特製優雅三層架亮相的朱古力下午茶套餐,多款的鹹甜點都加入了香濃幼滑的LINDT瑞士蓮朱古力。

重點推介的有LINDT朱古力蛋,雞蛋以白朱古力所製,餐廳為客人安排迷你木槌,進食前可敲破雞蛋,整個甜品可滿足您「玩、食及打卡」等三個願望!另外,亦有像真度十足的迷你胡蘿蔔芒果慕斯蛋糕、充滿童趣的字母蛋糕磚及造型可愛的椰子牛奶白兔布丁。還有香脆鬆化的法式花形千層酥及香濃幼滑榛子朱古力撻, 再加上以無限量供應的LINDT70%特濃朱古力軟雪糕,一定可以滿足一眾甜品控!

除了甜品以外,還有一系列以Lindt朱古力匠心設計的鹹點,包括煙肉栗子蓉朱古力多士、朱古力墨西哥素菜醬及朱古力雞肉酥。凡享用二人用的LINDT朱古力下午茶,餐廳均會送上限量LINDT瑞士蓮朱古力乙盒,送完即止。客人亦可於酒店網上商店購買LINDT朱古力外賣下午茶,安在家中歎各款精緻甜鹹點!

餐廳亦精心設計兩款復活節限定蛋糕—「復活兔層層疊」海綿蛋糕及深受小朋友歡迎的無粉朱古力復活兔蛋糕,啱晒大家同摯愛親朋在家中歡度悠閒時光,有興趣就按此訂購啦!

活動資訊

  • 日期2021年3月15日 - 2021年5月16日
  • 地址 香港九龍尖沙咀東部科學館道17號
  • 人均消費$201 - $400

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓