【荃灣好去處】荃灣期間限定精品店 日本直送! 角落生物/Sanrio/蠟筆小新/鬼滅之刃

文: Tracy Chan
2021.03.12

FOOD & STYLE與東立出版集團合作於荃灣開設期間限定店,店內發售多款日本直送的人氣卡通精品,如角落生物、Sanrio、蠟筆小新、鬼滅之刃等,有齊公仔、文具、餐具等產品。另外,同場更有2000多呎動漫期間限定店,有興趣的朋友記得去逛逛喇。

店內有多款人氣角落生物卡通精品,不少都是日本直送,當中包括不少公仔,非常可愛。

另外,還有一系列Sanrio卡通精品,包括Hello Kitty、布甸狗、玉桂狗、Little Twin Stars等,除了公仔,還有多款精美水杯。

除了角落生物及Sanrio精品,其他卡通精品還包括蠟筆小新和鬼滅之刃,同場還有多款香港製造的卡通口罩。

同場更有2000多呎的動漫期間限定店,有齊《鬼滅之刃》、《ONE PEICE》《我的英雄學園》等漫畫,更有老夫子經典搪膠雕塑公仔發售。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓