可口可樂膠樽回收機登陸旺角朗豪坊 回收膠樽可換環保可口可樂水樽/環保回收袋

文: LorLor Lee
2021.03.22

環保減廢日益受重視,由「世界綠色組織」主辦,「可口可樂基金會」支持的乾淨回收獎賞計劃來到推廣第二年,今年計劃更首推「可口可樂膠樽回收奬賞機」,大家投入膠樽後按下按鈕,便可換取環保回收袋、可口可樂紀念品等獎勵。回收奬賞機即將在2021年3月12日至3月27日在朗豪坊登場,屆時大家可以帶埋膠樽換禮物,一齊支持環保,不妨睇睇詳情!

由「世界綠色組織」主辦「可口可樂基金會」全力支持的「齊回收.樂共享」乾淨回收奬賞計劃主的在鼓勵市民回收膠樽,支持環保。計劃去年接收到比回收目標超出50%的佳績,今年來到第二屆,計劃推出全新登場的「可口可樂膠樽回收奬賞機」,以新模式鼓勵大家支持回收!


「可口可樂膠樽回收奬賞機」外表可愛,跟一般飲品販賣機相似,操作同樣十分簡單:大家按照類別投入 PET 1 號或 HDPE 2 號膠樽後,按下下方「Go Beyond Good」按鈕,即可隨機收到各種「可口可樂」驚喜禮物,例如有由環保設計師設計、以 100% rPET 回收塑料製成的「Sort-it 膠樽 FUN 類回收袋」,以鼓勵市民養成在家分類的習慣。

「齊回收.樂共享」計劃即將於2021312日至327日在旺角朗豪坊4樓客服務中心旁登場,投入不同膠樽將可獲不同可口可樂紀念品。

Click圖睇睇可換領的紀念品

除了PET 1 號飲品膠樽(聚對苯二甲酸乙二酯)之外,計劃今年亦會回收 HDPE 2 號膠樽(高密度聚乙烯),即大部分的洗潔精和洗頭水樽。同時計劃亦會升級設備,以後市民回收膠樽的時候,毋須再撕掉包裝紙、除去樽蓋,讓回收生活更加簡便。


資料來源:可口可樂

活動資訊

  • 日期2021年3月12日 - 2021年3月27日
  • 地址 旺角朗豪坊4樓客服務中心旁
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓