【中環美食】中環新開港式墨西哥卷餅 自創甜筒Taco!沙嗲牛肉/十五味豬腩/XO醬臘腸大蝦

文: Elly Lee
2021.04.17

中環美食多不勝數,日本菜、韓國菜、法國菜、西班牙菜等美食全都匯集於此!最近中環就有間新開的墨西哥卷餅小食店「Hunger Point」,主打結合港式口味的墨西哥卷餅,有惹味的沙嗲牛肉、十五味豬腩和XO醬臘腸大蝦等口味選擇,用料新鮮做法又講究,真是相當吸引啊!而且仲創意爆登,用上墨西哥玉米粉自家製軟版和脆版Taco,後者的那款更整到雪糕筒的模樣,食落十分過隱。即刻睇睇有什麼好吃的吧!

中環新開的墨西哥卷餅小食店「Hunger Point」位於歌賦街,鋪位小小,但空間感足夠,有少量座位供客人慢慢享受美食。小店的墨西哥卷餅口味選擇有很多,除了經典口味,最特別是自家製的港式口味墨西哥卷餅。

「Hunger Point」用上墨西哥玉米粉自家製軟版和脆版Taco($46),香脆版的就似雪糕筒的模樣,很特別。港式沙爹牛肉、十五味豬腩和獨門秘製xo醬大蝦都是很受歡迎的款式,配上不同的墨西哥風味配料,創作出另一種滋味。

如果怕一個Taco不夠飽,可以試一下他們飯類,味道和配料選擇同樣多,味噌三文魚($88)很受歡迎,夠晒足料。


活動資訊

  • 地址 中環歌賦街 45 號地下
  • 人均消費$51 - $100
  • Hunger Point5703 2870
  • 開放時間星期一至日,11:30am - 10pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓