卡樂B港式地道口味系列新登場 沙嗲牛肉麵味/瑞士雞翼味薯片+生炒排骨味粟一燒

文: LorLor Lee
2021.04.20

卡樂B又有新搞作!繼上次推出的咕嚕肉味及鮑魚味薯片後,又再推出3款創新地道港式茶記口味,有沙嗲牛肉麵味薯片、瑞士雞翼味薯片及生炒排骨味粟一燒,將港式茶餐廳的風味完美再現,包裝都用上香港的地道漫畫風,滿滿的親切感,大家一定要試吓啦~

卡樂B全新的香港地道口味系列包括了三款經典港式美食,有茶餐廳的必食之選沙嗲牛肉麵口味,將沙嗲牛肉麵的精髓佈滿每一塊V-Cut薯片上,入口香濃微辣惹味之餘,細嚼下更有肉鮮香味。

除了沙嗲牛肉麵外,仲有茶記必備小食瑞士雞翼口味,鹹中帶甜的經典味,得意又懷舊。另一口味生炒排骨亦是極受歡迎的港式佳餚,全新推出的生炒排骨味粟一燒,以香脆粟米條配上生炒排骨獨特的酸甜風味,開胃又滋味,保證各位一試難忘。

新系列產品將於4月下旬於各大超級市場、便利店及零售店發售,有興趣就記得留意吓啦!

活動資訊

  • 地址 各大超級市場、便利店及零售店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓