【葵廣掃街】葵廣新開台式蜆肉專門店 粉絲超掛汁!新鮮蜆肉 花椒麻辣/白酒牛油/極濃芫荽湯底

文: Elly Lee
2021.06.05

一向美食雲集的葵廣不時都有新小食店進駐!最近葵廣新開一間台式夜市風格的蜆肉專門店「煮你隻蜆」,選用新鮮蜆肉,蜆肉都算大隻,肉質爽口彈牙,味道鮮甜。小店主打以不同口味的湯底煮蜆,原味爆蒜、花椒麻辣、白酒牛油和極濃芫荽湯底等,十分惹味。可另外再加粉絲或米粉,粉絲相當掛汁,食盡湯底精華。葵廣掃街美食一向多,但這類專吃蜆肉的就未見過啦,立即看看有什麼好吃的吧!

葵廣新開的這間蜆肉小食店「煮你隻蜆」雖然不是開設於當眼位置,但仍然很受歡迎,不少人更慕名而來!「煮你隻蜆」主打以不同口味湯底煮蜆,暫時只有5款湯底,包括原味爆蒜、花椒麻辣、白酒牛油、極濃芫荽和蕃茄湯底等,全部都很惹味,而且都是即叫即製的。蜆小食本身包括少量粉絲和金菇,粉絲相當掛汁,客人亦可以額外 (+$5)加粉絲或新竹米粉。

原味爆蒜口味($43)蒜味極濃郁,有助提鮮。小店選用新鮮蜆肉,平均一碗有9-10隻蜆,蜆肉都算大隻,肉質爽口彈牙,濃郁湯底都蓋不住蜆肉的鮮甜味道。

各位芫荽控絕不能錯過這款香濃芫荽煮蜆($43)。芫荽湯底極濃郁,原因是用上小店自家製的芫荽醬,煮湯底時會加入新鮮芫荽和自家製芫荽醬,煮出來已經見到湯底呈淡淡的綠色,蜆肉和粉絲相當入味。上碗時更會加入新鮮芫荽和自家製芫荽醬,令整碗蜆肉小食芫荽味更加濃厚。如果客人想再重口味一點,可以額外 (+$3)升級至激量芫荽的。

花椒麻辣煮蜆($43),整體不算很辣,但麻香十足,挺開胃惹味。

白酒牛油煮蜆($43)亦都是比較受歡的一款。牛油和酒香味,令蜆肉食落更鮮甜。

活動資訊

  • 地址 葵芳葵涌廣場地下A73-1號舖
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期一至日 12:30 - 21:30,逢星期二休息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓