【深水埗好去處】《YES!》30週年限定店登陸深水埗!YES卡機/復刻90年代偶像小卡/紀念商品

文: 張凱淇
2021.07.06

當年曾掀起一陣扭卡追星熱潮、深受青少年所喜愛的《YES!》雜誌,相信絕對是曝露年齡的歷史刊物之一!今年雜誌適逢踏入30週年,特別與深水埗STOREROOMS合作,從即日起開設全新限定《YES!》30週年限定店,多部經典YES!Card扭卡機及30週年紀念品將同步登場,相關消息即睇以下詳情啦!

自2014年停刊、早已成為香港人的集體回憶的《YES!》,不論是校花校草選舉、或是每期邀請不同的明星及模特兒拍攝封面,如張栢芝、鄧麗欣、謝霆鋒等,都成為當年少女們的熱門討論話題!今次所舉辦的30週年限定店,就帶大家回到過去穿著校服的追星年代,店外紅色YES! Card扭卡機,將不定期更新多款復刻90年代偶像的YES! Card,讓大家重溫當年扭卡的青春回憶!

活動期間更首次重用經典LOGO爆炸星,設計出多款30週年紀念品,包括紀念版菲林相機、紀念胸針、紀念地毯、30週年 tee等,提供大家於店内或網上購買,有興趣的朋友記得不能錯過啦!

圖片及資料來源:storerooms

活動資訊

  • 地址 深水埗大南街172-174號地下
  • 開放時間從即日起,每天2:00pm-8:00pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓