【西營盤美食】長洲人氣炸雞店進駐西營盤 即叫即炸!爆汁嫩滑烤雞/自家製香濃蘑菇飯

文: Elly Lee
2021.07.21

長洲人氣炸雞小店「熾工房 WoW Lab」最近進駐港島,於西營盤高街開設第一間分店。西營盤新開炸雞店「熾工房 WoW Lab」同樣主打炸雞、烤雞,配上多款自家製醬料,特別美味。當然少不了大受歡迎的自家製香濃蘑菇飯,用上農場新鮮運到的牛排菇製作,忌廉蘑菇汁質地濃稠,啖啖惹味!整體食物水準不錯,即刻看看有什麼好吃的吧。

西營盤新店環境較長洲店寬敞,採光充沛,讓食客坐得舒適。

「熾工房 WoW Lab」的炸雞頗有名氣,用上美國無激素雞,自家醃製,全部都即叫即炸,保證新鮮熱辣。滋味脆雞套餐 ($66)包括2件炸雞;1件雞槌和1件雞胸,套餐包括薯條和汽水。炸雞皮脆且肉質嫩滑,調味較淡,建議追加自家製醬料,食落更加惹味。

如果怕炸雞太過熱氣,不妨試試另一款人氣之選香辣烤雞套餐($70)。香辣烤雞套餐都是包括1件雞槌和1件雞胸,烤雞的雞皮微微焦脆,雞肉比起炸雞更加嫩滑,而且啖啖都好Juicy。烤雞帶微微香辣食落更加開胃。套餐的薯條可以加錢(+5)轉做自家製香濃蘑菇飯!蘑菇飯有驚喜,用上農場新鮮運到的牛排菇製作,食到大塊蘑菇,而且忌廉蘑菇汁質地濃稠,撈飯一流啊!

小食方面,這個招牌雞翼拼盤($98)相當抵食!拼盤包括懶人至愛的單骨雞翼12件、薯條1份、洋蔥圈4件、香脆墨西哥辣椒4件。單骨雞翼炸得香口惹味,而且吃起來不狼狽。香脆墨西哥辣椒非常特別,酸中帶辣,香口美味。炸物配上不同的自家製醬料,食落更加惹味!小店自家製醬料包括士拉差醬、特色辣醬、蜜糖芥末、芫茜檸檬、煙燻燒烤醬,以及黑松露醬。芫茜檸檬味道好特別,檸檬酸與芫茜香相互交融,讓人愈食愈開胃。

炸雞又怎能沒有啤酒呢!店內有多款啤酒選擇,炸雞配啤酒,爽啊!除了啤酒、汽水,「熾工房 WoW Lab」更有推出自家製特飲,比較受歡迎的有這款青檸芫茜梳打($24),陣陣芫茜香,又不會太過濃烈,配上青檸梳打的清爽,很適合夏天一試。

活動資訊

  • 地址 西環高街111號地舖
  • 人均消費$51 - $100
  • 熾工房 Wow Lab2866 0080
  • 開放時間星期一至日 12:00 - 22:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓