【東京奧運】康文署網上租場系統圖文教學 5分鐘極速完成租訂康樂設施及繳費 乒乓球檯$6起

文: 梁穎心
2021.07.27

東京奧運如火如荼地進行,香港運動員的表現振奮又鼓舞,花劍運動員張家朗勇奪金牌更是全城狂慶。大家在家看奧運,是不是蠢蠢欲動都想參與一份呢?即刻睇睇康文署網上租場教學及需知,約埋親朋好友落場打羽毛球、乒乓球、網球、籃球喇!連獨木舟、滑浪風帆、水上單車都有得租場呀!

因疫情關係,目前康體通預訂系統提供預訂7天內的收費設施。如果你不是「康體通」登記用戶,租場時便須輸入香港身份證號碼和電話號碼,「康體通」登記用戶則須輸入「康體通」編號及密碼。

租場時需注意只可以選擇最多2個繁忙時段,或最多4個非繁忙時段。

租場流程(按圖睇詳情)

乒乓球場:
籃球場:
水上運動:
羽毛球場:
租場流程續(按圖看詳情)

繳費成功後,若你有輸入電郵地址,便會收到發送到電子郵箱的確認通知書。你需要列印確認通知書,並於到達場地時出示此通知書及有關身份證明文件,方可使用設施或參加活動。

租用項目收費表:

想查詢租場紀錄、足球場抽籤申請結果、重印確認通知書、或「沒有取場」違規紀錄,進入頁面後,只要輸入驗證碼及用戶資料就睇到。

來源:康文署康體通

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓