【室內好去處】奧海城推免費兒童運動培訓體驗班 5歲起可參加劍擊/滑板/拳擊/足球/3x3籃球體驗

文: 梁穎心
2021.08.20

東京奧運完滿結束,港隊運動員表演出色,奪下了1金2銀3銅的傲人成績,再次激起港人的運動魂!劍擊金牌得主張家朗更是激起全城劍擊熱,奧海城特別推出兒童劍擊體驗班,讓8-10歲兒童體驗4堂免費劍擊課程。另外有滑板、拳擊、足球、及籃球體驗班,即睇內文了解報名詳情喇!

奧海城藉著奧運的運動狂熱,推出「青苗先鋒」計劃, 將會舉辦一系列的免費運動培訓體驗班,激發小朋友對運動的興趣,啟發他們的運動潛能,發掘明日運動精英。對劍擊、滑板、拳擊等運動有興建的朋友就要留意報名詳情了。

由8月23日起,奧海城S + REWARDS 會員或 Olympian Kids可憑點數或積分在手機應用程式免費換領,劍擊、滑板、拳擊、足球、3x3籃球體驗班。兒童拳擊體驗更是由曹星如前教練 Jake Verano 親身教授,5歲起即可報名參加體驗班,即睇活動詳情。

此外,即日起至8月31日,S⁺ REWARDS會員於屯門市廣場、奧海城、荃新天地及中港城之任何運動服裝及用品商戶,以電子貨幣消費滿$100並成功登記點數,即可解鎖「動感夏日」勳章。凡持有「動感夏日」勳章的會員即可以5點數換領指定商戶類別$50 S現金券1張。

來源:S+ Rewards

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓