日本過江龍PRESS BUTTER SAND首間實體專門店登陸銅鑼灣SOGO店!招牌焦糖奶油夾心餅+宇治抹茶味

文: 張凱淇
2021.09.19

各位日本控有福了!疫情期間雖然未能「番鄉下」去日本旅行,不過現在一樣能於香港買到日本爆紅手信!東京超人氣夾心餅品牌 PRESS BUTTER SAND宣布,即將在2021年9月26日於銅鑼灣SOGO開設首間常駐專門店,將帶來一系列招牌夾心餅,詳情即看以下內文啦!

被譽為是遊日必買、每逢經過東京分店都可見到海量排隊人潮的夾心餅品牌 PRESS BUTTER SAND,是源自北海道甜點品牌BAKE Inc.旗下的熱門品牌之一,以招牌焦糖奶油夾心餅而聞名,其利用「壓制烤法」製作酥脆餅底,內餡再加入醇厚焦糖奶油夾心,口感鬆脆而Creamy豐富!配合充滿設計感的經典灰配橘調包裝設計,從而令其一度成為日本城中熱話!

PRESS BUTTER SAND其他姐妹店其實還有BAKE CHEESE TART、RAPL現烤吉士蘋果批及 ZAKUZAKU棒棒泡芙等,分店遍佈全日本及海外地區,而今次PRESS BUTTER SAND香港分店,預計將於9月26日正式登陸銅鑼灣SOGO,店內不僅提供招牌原味,還特別帶來宇治抹茶味,各位甜點控一定不能錯過!

招牌原味

宇治抹茶味

目前已圍板:

價格詳情:

焦糖奶油夾心餅 5件裝       HK$108

焦糖奶油夾心餅 9件裝       HK$188

焦糖奶油夾心餅 15件裝      HK$298

 

焦糖奶油夾心餅〈宇治抹茶〉5件裝 HK$138

焦糖奶油夾心餅〈宇治抹茶〉9件裝 HK$208        

 

PRESS BUTTER SAND焦糖奶油夾心餅專門店

地址:銅鑼灣SOGO崇光百貨地庫B231號舖

電話:2831 8806 

開幕日期:2021926日(星期日)

營業時間:周一至日 10:00 am – 10:00 pm

圖片及資料來源:PRESS BUTTER SAND

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓