百事可樂推出限定版《蜘蛛俠》收藏罐!赢《蜘蛛俠:不戰無歸》電影戲票+限量版1:6珍藏人偶

文: 劉紀彤
2021.11.17

《蜘蛛俠:不戰無歸》電影將於12月上映,百事可樂日前就率先推出限定版蜘蛛俠收藏罐,以兩款蜘蛛俠造型設計包括「鐵甲蜘蛛裝戰衣」及首次出現在電影中的「黑金色戰衣」,飲可樂仲有機會赢限量版蜘蛛俠禮品及1:6比例珍藏人偶,粉絲記得唔好錯過啦!

百事可樂與Sony Pictures合作推出別注聯乘限定版《蜘蛛俠:不戰無歸》收藏罐,別注版可樂罐以兩款蜘蛛俠造型設計,百事可樂無糖就用了蜘蛛俠「鐵甲蜘蛛裝戰衣」造型,而另一款百事可樂則以《蜘蛛俠:不戰無歸》的「黑金色戰衣」設計。於指定日子購買可樂仲有機會贏取限量版蜘蛛俠禮品,粉絲要把握機會啦!

限量版蜘蛛俠禮品:

  • Hot Toys蜘蛛俠黑金色戰衣1:6比例珍藏人偶(推廣期內同一登記人名累積消費最高的15位便可贏取)
  • Hot Toys蜘蛛俠™迷你珍藏人偶
  • 限量版蜘蛛俠禮盒
  • 《蜘蛛俠:不戰無歸》電影換票証兩張

參加方法:只要購買百事或七喜汽水滿$20(當中包括至少一件百事可樂x蜘蛛俠珍藏限定版330mL),慿電子單據正本再於百事網頁上登記,就有機會贏取限量版蜘蛛俠禮品

>>登記網址<<

日期:即日起至2021129

百事可樂限定版《蜘蛛俠》收藏罐

建議零售價:便利店$9/罐及各大超級市場$17.9 /4罐、$31.9 /8

零售點:各大超級市場、便利店及各零售點等 

發售日期:即日起

 

活動資訊

  • 地址 各大超級市場、便利店及各零售點等
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓