【深水埗好去處】直擊深水埗福榮街賀年街裝飾品!掃盡虎年揮春/利是封/$12發財頭飾

文: 張汝喬
2022.01.13

農曆新年將至,疫情下的新年更加需要有儀式感,增加賀年氣氛!今次帶大家到深水埗「玩具街」(福榮街),率先看看各款充滿虎年特色的賀年產品及裝飾!歡迎大家一同前往添置心頭好,為虎年作好準備!有關商店出售商店及地址請即看內文!

今年福榮街一如既往販賣各式各樣的賀年裝飾($10起),利是封($10/3盒)、財神公仔($60起)等產品,價錢亦十分相宜!虎年將至,亦有很多以老虎作為主題的玩意,非常可愛!不少老虎揮春都配搭虎年祝賀的字句,祝福大家「虎虎生威」!

除了揮春掛飾等裝飾,各位都可以為拜年準備好過年裝束!福榮街各個小檔都有售賣賀年衣物,中式服裝、旗袍($49起)、頭飾($12起)等裝束都十分齊全,款式亦非常豐富!無論是大人、小朋友什至寵物都可以添置新年服飾,迎春接福!

疫情下更加多時間逗留在家中,大家不妨在農曆新年之前到深水埗選擇新年產品,為家中添置賀年氣息,齊來迎接新一年的到來!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓