【居家活動】香港6大買砌圖熱點!蠟燭燈3D砌圖/日本迪士尼授權Puzzle/小朋友拼圖

文: 陳詩明
2022.03.18

砌圖專門店在香港已是買少見少,若放假留在家中感到無聊,不妨考慮購入砌圖可以在家中消磨時間!本週編輯就為大家帶來6大買Puzzle熱點,包括Up-Next、3D-JP Puzzle、橡子共和國等,大部分旺角和尖沙咀都有分店。砌圖款式種類包羅萬有,由動漫角色、風景畫、迪士尼角色至吉卜力工作室都有。有興趣的朋友不要錯過啦!

1. Up-Next

玩具精品店Up-Next主打日本動漫卡通精品玩具及家居生活產品,最近旺角MOKO分店都有多款砌圖新貨,有人氣寵物小精靈、美少女戰士、海賊王、魔女宅急便及我的英雄學院劇場版:英雄新世紀、鬼滅之刃系列等。

旺角TOP門市:

地址:旺角彌敦道700號 T.O.P 商場301號

查詢: 2393 3173

 

旺角MOKO門市:

地址:旺角太子道西193號 MOKO商場410 - 412號舖

查詢: 31698173

來源:Up-Next

 

2. 3D-JP Puzzle

3D-JP Puzzle以獨特的3D球體砌圖為賣點,部份3D球體砌圖更有發光裝置,非常可愛!同時亦會有2D平面砌圖、六角壁磚砌圖、造型兒童砌圖等。款式主要圍繞日本動漫角色、迪士尼角色及Sanrio系列,有蠟筆小新、Hello Kitty、米奇老鼠等。

 

3.  橡子共和國

橡子共和國有多款龍貓、千與千尋、幽靈公主及魔女宅急便砌圖,最少有108片選擇,適合小朋友玩。若初階者亦挑戰玩300片,同時另有透明砌圖,包括有崖上的波兒、天空之城、千與千尋及魔女宅急便。價錢最平$110就買到! 

>>按此看門市地址<<

來源:橡子共和國

 

4. MONOS International

最近MONOS International宣佈日本砌圖品牌皇者TENYO將進駐MONOS,TENYO致力研發以環保物料製成的樹脂質地拼圖,出售多款由日本迪士尼授權代理的砌圖,一共有超過20款現貨登陸MONOS,有興趣的朋友可到尖沙咀MONOS旗艦店或奧海城分店選購!

尖沙咀旗艦店

地址:尖沙咀The ONE 商場L3層L321號舖

 

奧海城門市

地址:奧海城 2期UG層Shop 26

來源:MONOS International

 

5. Puzzle N Toys 砌圖 ‧ 拼圖專門網店

如果想網購砌圖可以選擇Puzzle N Toys 砌圖 ‧ 拼圖專門網店,2D砌圖有大量卡通、風景、動漫角色、吉卜力工作室可供選擇,另外網站亦有蠟燭燈立體砌圖、小魔女Do Re Mi精品等,最近新上架就有Frozen場景轉化為油畫的砌圖及青春養成記砌圖。大家亦可以在網站購買到砌圖框架,掛在家中展示完成品!

 

6. 砌圖街 

位於旺角潮流特區的砌圖街已開業多年,出售多款日本人氣特色砌圖。高階者可以挑戰砌圖街最新引入的Where's Wally? 砌圖,一共有1,000塊,而且圖案​​​​非常密集,顏色亦相當接近,相信有絕對的難度去完成!大家更可一邊砌一邊找出Wally,相信對於砌圖愛好者是新的玩意! 

砌圖街

地址:旺角彌敦道580A潮流特區1樓26號

來源:砌圖街

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓