7-Eleven|Monchhichi聯乘家品4月27日登場!$50起購買燙金茶壺/雙層杯/陶瓷碟/保溫袋等7大精品

文: 梁穎心
2022.04.26

7-Eleven即將聯乘超可愛的Monchhichi推出一系列實用又童趣的家品,包括Monchhichi茶壺、雙層杯、陶瓷碟、保溫袋、抹手毛巾、卡套、及口罩磁扣,共7款精品。口罩磁扣更有擴香用途,戴著口罩一樣可以呼吸香氣!各式Monchhichi由4月27日起,於7-Eleven只要$50起就買到,即睇詳情喇!

7-Eleven的聯乘系列總是充滿驚喜,今期帶來的是Monchhichi家品系列!由4月27日起至5月10日,一共7款Monchhichi可愛的精品會登陸7-Eleven。廚具系列的大頭Monchhichi陶瓷碟可愛爆表、Monchhichi玻璃壺表面採燙金設計,高貴同時保留了 Monchhichi 可愛樣,更有附茶格可以隔茶葉、雙層膠杯無論放office 或家中都可以,一套 2 款有男女 Monchhichi 不同圖案,作為情侶杯都十分適合、還有Monchhichi 保溫袋,保溫保冷同適用。

其他精品包括Monchhichi 抹手毛巾,附有Monchhichi 造型公仔頭夠晒活潑、Monchhichi 卡套,短扣設計便攜易用、Monchhichi 口罩磁扣,既可當裝飾亦可當擴香使用,香薰扣更可扣在衣服或袋上。

來源:7-Eleven

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓