土瓜灣好去處 | 人氣打卡萬花筒餐廳重開!夢幻花海天花/彩虹牆/鏡面折射隧道

文: 陳菁宇
2022.06.14

原址在大角咀酒店內的人氣萬花筒餐龐「漫花燈火OMG」,闊別兩年終於宣布在土瓜灣重開啦!餐廳內有多個色彩繽紛的打卡位,而且美食都十分精緻,大家在這都一定可以影到好多張靚相!不過餐廳現正在試業階段,有興趣的朋友記得Bookmark定預約啦!

餐廳內部設計色彩斑斕,而且有多個打卡藝術裝置,不論是牆身還是紫色的花海天花,皆是十分夢幻唯美!另外每一張桌上都會備有一個萬花筒,大家都可以拿著它看看四周環鏡!

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

來到這裡,一定要到以萬花筒作為概念的鏡面折射隧道打卡,站在中間恍如置身在奇妙世界之中!

除了環境外,餐廳的美食同樣值得打卡,餐具別具心思之餘,賣相和擺碟都很精緻,非常適合與朋友或摯愛慶祝特別的日子!說到必試Items非「OMG 5C」莫屬,是一款充滿維他命C的飲品,分別有車厘茄及山楂味、香橙及白桃味、菠蘿及荔枝味、青提子及青蘋果味、火龍果及紅桑子味。

賣相可愛的「自家製酥皮黑魚籽牛油果煙三文魚水牛芝士波波他他」是餐廳的新菜式,牛油果、煙三文魚和水牛芝士的組合,配合黑魚籽的點綴,餡料豐富,十分香口開胃!

「香煎日本帶子黑松露忌廉意大利粉」有濃郁的黑松露忌廉汁,日本帶子厚肉大隻,令人回味無窮!

每日限量供應的「潘朵拉的盒子 - 延續」賣相十分吸睛,是一款竹炭黑芝麻慕絲麻糬撻,食前可用金色嘅小鎚仔敲碎外層糖膠,不會太甜,慶祝節日必點!

另外要注意餐廳設有最低消費(每人$150),在試業階段都不會接受太多Booking,所以大家要提早訂位!不過每個時段的人流不多,大家都可以盡情打卡啦!

圖及來源︰IG @rubyhhp@msliy.cafelove@barbiekatie 授權刊登


 

活動資訊

  • 地址 土瓜灣九龍城道68號瑧尚U PLACE商場2樓201號鋪
  • 人均消費$101 - $200
  • 開放時間12:00pm-10:00pm
  • 電話2388 6200/ 9038 9225

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓