觀塘好去處|觀塘港版多啦A夢博物館!「多迷館」珍藏近3000件精品玩具/隨意門書櫃/佔地二千呎

文: 黃卓瑩
2022.06.14

召喚各位多啦A夢粉絲!觀塘有間佔地2000呎的「多迷館」,展出接近3000件不同的多啦A夢展品和商品。場館融合展覽元素放置大量珍藏品,包括2021年多啦A夢與Gucci合作出金牛造型聯名系列、隨意門造型書櫃,門口還有五隻大型多啦A夢打卡位,真係「猶如在夢幻國」!

「多迷館」由多啦A夢粉絲創立,劃分為多個特色專區,由玩具、文具、餐具、衣物、漫畫、生活用品以及零食應有盡有。同時融合展覽元素展出接近3000件不同的多啦A夢展品和商品。店主特意在展覽區域放置不少珍藏商品及展覽品,包括2021年多啦A夢與Gucci合作出金牛造型聯名系列、紀念《多啦A夢50周年》而推出的限定隨意門造型書櫃等等。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

不少多啦A夢迷喜歡在「多迷館」進行交流,店主分享之前「BE@RBRICK」收藏系列的新作「多啦A夢漫畫版」發售時,由於圖案是隨機印刷,所以每隻的紋路都是獨一無二,尤其是心口有完整多啦A夢圖案的「BE@RBRICK」很少,所以多啦A夢迷就相約一起在多迷館開箱,測試自己的運氣。

多迷館分店:

1. 觀塘店地址:觀塘鴻圖道41號華鴻工貿中心6樓1B室

營業時間 : 星期一至星期日及公眾假期 12:30 – 19:00

2. 旺角店地址:旺角砵蘭街332-334號龐堅中心6樓B室 (近旺角道/弼街)

營業時間 : 星期一至星期日及公眾假期 12:00 – 19:00

 


 

活動資訊

  • 地址 觀塘鴻圖道41號華鴻工貿中心6樓1B室
  • 查詢電話93027331
  • 開放時間星期一至星期日及公眾假期 12:30 – 19:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓