張敬軒演唱會2022|軒仔宣布聖誕節開Side track演唱會!破紀錄一年舉行兩次個唱

文: 王庭芝
2022.08.22

歌手張敬軒早前透露想年尾再開演唱會,而且希望可以是開side track演唱會或以唱經典廣東歌為主題的演唱會,令歌迷都十分期待,而昨日(21日)他出席簽唱會時就宣布好消息,確定年尾聖誕節會舉行首個Sidetrack演唱會,軒仔表示上周已經book好場地,期望大家多多支持!

2022/08/22更新:

張敬軒昨日(21日)於商場舉行專輯簽唱會,吸引大批市民圍觀,席間除了介紹新碟更帶來好消息,早前他提過希望年尾再開騷,這天他正式宣布今年聖誕節將舉行Sidetrack演唱會,並且上星期已經確認場地,大家可以儲定錢準備撲飛!

來源:IG@冤枉娛樂

------------------------------

早前軒仔演唱會創下一共創下4大紀錄包括:嘉賓人數最多演唱會(58人)、 最夜完騷演唱會、單場罰款最多演唱會及疫情期間開最多紅館演唱會(2020年8場《盛樂演唱會》及2021-2022年26場《THE NEXT 20演唱會》,18個月合共34場演出),記錄至今無人能破,問到軒仔演唱會總監馮貽柏(Alex)年尾再開騷的可能性?以及是否想再破紀錄或者再創單一歌手一年開兩次大騷紀錄?

Alex說:「疫情期間做到咁多場騷呢個紀錄,我哋都永世難忘!係咪仲可以創新紀錄?依家研究緊,研究到一個與別不同的方案,係有機會再開!不過依家都重係商議階段中,有消息會同大家公佈!」

在日前ViuTV播出的《爆谷一周》上,有歌迷問到軒仔幾時開side track演唱會,他就說一直都這個想法,他希望最快年底實行,並期望嘗試不同形式的表演,甚至在舊戲院如油麻地戲院或者新光戲院開騷,而一向重視保留廣東歌文化的軒仔亦提到有意辦專唱經典懷舊金曲的演唱會,如翻唱鄧麗君的歌曲,相信如果成事,歌迷都一定相當支持!請繼續期待軒仔的好消息!

來源:EEG提供、ViuTV

活動資訊

  • 日期2022年12月1日 - 2022年12月31日 (待定)
  • 地址 待定

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓