大埔好去處|高爾夫球新手一日輕鬆體驗班!平價抵玩之選/單次收費包齊球桿/球道/教練費

文: 鄒樂瑤
2022.07.15

高爾夫球算是香港較冷門運動之一,甚至有不少人認為打Golf是「貴價運動」,但坊間已經開設體驗班,讓新手都可以一嘗玩Golf的樂趣!為了便利新手,本地遊行社Young's Holiday特設高爾夫球新手一日體驗班,供大家跟隨由英國回流、擁20多年教學經驗的輝Sir到大埔練習場上課,發掘打Golf的樂趣!今個夏天,不妨帶同小朋友或好友一同報名,想知道更多課堂及報名詳情就繼續睇落去啦!

本地旅行社Young's Holiday自2021年開設高爾夫球新手體驗班,無論你想單對單抑或與屋企、朋友仔上堂都無問題。為保持教學質素,每堂最多可以有8位學員同時上課,且無特定年齡限制,家長都可以和小朋友一齊學習呀!

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

大家有否誤會過Golf是相高成本的運動,但其實平有平玩,高爾夫球新手體驗班Package費用($399起)已經包含教練、球桿同球道費用,絕對是相宜之選。課堂安排在練習場舉行,不容易受天氣或者環境因素影響,球手可以集中控制發球。

有20多年教學經驗的輝sir會先教授基本功 —— 發球。開始前,學員要先了解各種握杆方法,輝sir亦會因才施教,幫大家找尋最合適的握杆手勢,然後要學會發球姿勢,並顧好桿頭同波的位置。輝sir會循序漸進地講解和示範,務求做足所有動作和姿勢。

輝sir指,除了做好握桿方法和姿勢,打Golf最重要有耐性,切忌操之過急,一心想打走捍下的球。他特別提到,高爾夫球不是打得遠等於好,而是如何有技巧地將球發到理想位置,所以會經常提點學生不要一味大力發球,否則有可能弄巧反拙,甚至受傷。

記者在課堂中小試牛刀,以為開波好簡單,豈料比想像中更有挑戰性,要成功發球需時刻保持冷靜,留意自己每個動作的細節等,幸得輝sir在課堂間不時提點和鼓勵。

 

輝sir曾經教授過各類型的學生,包括殘疾人士,他表示所有人都適合學高爾夫球,練習過程可以訓練耐性,只要長期磨練就一定打得好。如果有興趣體驗高爾夫球的樂趣,即刻按此報名上堂啦!參加體驗班後仍有興趣上堂的朋友仔,可以再聯絡Young's Holiday報名初級班。

場地贊助:Young’s Holidays

高爾爾夫球初體驗 (英文/廣東話解說)

電話:39564616
體驗日期:依照選擇場次而定
體驗時間:10:30-12:00 或 14:30-16:00 (共1.5小時)
體驗地點:大埔珀麗哥爾夫球會 新界大埔汀角路70號
每班人數:1-8 人 
適合年齡: 6 歲或以上
適合對象:想了解哥爾夫球活動的新手人士

報名按此

活動資訊

  • 地址 大埔珀麗哥爾夫球會 新界大埔汀角路70號
  • 人均消費$201 - $400
  • Youngs Holiday39564616
  • 開放時間依照選擇場次而定

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓