韓國LYCHEE & FRIENDS登陸4大商場 夏日露營主題、4米高荔枝熊造型熱氣球、樹屋打卡位

文: 王庭芝
2022.07.20

造型鬼馬又色彩繽紛的韓國人氣角色LYCHEE & FRIENDS同夏天的氣氛勁夾,喜歡「荔枝熊」的朋友依家可以到置富旗下4大商場搵佢哋打卡喇!由即日起至10月23日,以LYCHEE & FRIENDS為主題的「Chill開心夏令營」登陸馬鞍山廣場、+WOO 嘉湖、置富都會及置富第一城,4個商場的佈置各有特色,場內設有多個激萌打卡位和互動遊戲,大人小朋友都啱!

馬鞍山廣場以「Chill消暑快樂營地」為主題,LYCHEE & FRIENDS大玩露營風,有仿campfire打卡位,現場更有4米高荔枝熊造型熱氣球和近3.5米高巨型背包內的互動遊戲體驗。

+WOO 嘉湖1期的特色打卡位就唔少得帶點異國風情的「Chill繽紛荔枝熊樹屋」,樹屋前更有唯美的仿車胎鞦韆。

置富都會的佈置以近年流行的汽車營地為主題,這裡的互動遊戲區都相當有趣,大家要於限時內協助荔枝熊砍劈最多的柴木。

至於置富第一城就設有山系Glamping主題戶外打卡位,走入大型蒙古包內,可以感受到漫天星空與LYCHEE & FRIENDS星象,氣氛浪漫!而帳幕外亦有2米高的大營燈與營火。

除了打卡,由716日起,顧客凡於置富Malls指定單一商場內任何2間不同商戶累積消費滿HK$500或以上,即可換領夏日限定LYCHEE & FRIENDSChill多用途」摺合式收納箱,米白色盒身搭配木色盒蓋,盒蓋上印上ChillLYCHEE的全新露營造型;由86日起,消費滿HK$1,000或以上,更可換領限定LYCHEE &  FRIENDSChill速」免搭帳篷,限定禮品名額有限,先到先得,換完即止。

另外,置富MallsLYCHEE & FRIENDS精心預備一套10款露營主題WhatsApp Stickers,由即日起可點擊以下連結下載:https://whatsticker.online/p/606449kCb2RGh/HK/zh

活動資訊

  • 日期2022年7月16日 - 2022年10月23日
  • 地址 馬鞍山廣場/ +WOO 嘉湖/ 置富都會/ 置富第一城
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓