壽司郎週年慶推全新卡樂B蜂蜜牛油味卡達拉娜!厚切大吞拿魚腩/日本玻璃蝦/蟹肉忌廉可樂餅回歸

文: 梁穎心
2022.08.03

人氣過江龍壽司郎Sushiro已經登陸香港三週年喇!為了慶祝這個大日子,特別推出全新「Calbee X 壽司郎・卡達拉娜」,將蜂蜜牛油味薯片融入卡達拉娜,焦脆又甜蜜!另外,過去人氣度極高的壽司回歸,包括極上厚切長鰭大吞拿魚腩、蟹肉忌廉可樂餅、特盛蔥花吞拿魚軍艦等。

為答謝港人對壽司郎的支持,即日起推出「三週年創業祭」,帶來10款限定登埸餐品,包括期間限定再販售過往人氣食品,及重磅級新品!

重點推介

「Calbee X 壽司郎・卡達拉娜」($22)初登場,以Calbee的蜂蜜牛油味薯片製作甜品卡達拉娜,牛油與蜂蜜充盈整個口腔。表層的脆焦糖,增添了如薯片般的口感,一啖入口則是冰涼甜蜜的雪糕蛋糕感!

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

富山灣岩瀨漁港產日本玻璃蝦($27)

日本玻璃蝦為棲息於富山灣的特殊食材,因外觀晶瑩通透,更有「富山灣寶石」之稱。味道鮮甜美味,配上三文魚子一齊品嚐,滿口鮮香!

千葉縣產金目鯛($27)

來自日本千葉縣產的金目鯛肉質彈牙,入口咀嚼可品嚐到滿滿魚油香氣及鮮甜味道。炙香味道讓人一試難忘。不過因供貨關係,此產品將延期開售。

更多精選

來源:壽司郎

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓