旺角好去處|佛系肥仔Bobby Hill登陸朗豪坊!重現睡房打坐場景/美國校園走廊/亞洲首個主題店

文: 黃卓瑩
2022.08.09

佛系肥仔Bobby Hill登陸旺角朗豪坊!相信大家都對Meme圖「緣分到了,自然......」的主角不會陌生,他就是美國當紅動畫《King Of The Hill》的經典角色,Bobby將在8月12日至 9月10日,於旺角朗豪坊舉行亞洲首個主題快閃限定店,大家可以一睹動畫二次元場景以及Bobby為人熟悉的睡房,粉絲們記得把握機會打卡啦!

Bobby Hill將在8月12日至9月10日強勢登陸旺角朗豪坊,舉行亞洲首個主題快閃限定店。現場設兩大打卡熱點,完美重現動畫中經典二次元場景,包括美國初中校園走廊,以及Bobby最廣為人知的睡房,將1:1實體化呈現經典打坐BOBBY。

現場環境

 

同場亦會推出一系列精美周邊產品,包括文具套裝、散紙包、T-Shirt及衛衣、地毯、水樽,Bobby毛公仔及兩款還原度極高的搪膠公仔,有興趣朋友記得親臨著名打坐空間打卡影相啦!

 


►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

《King Of The Hill》朗豪坊快閃限定店

《King Of The Hill》期間主題限定店

日期:2022年8月12日至2022年9月10日 

地點:香港旺角亞皆老街8號朗豪坊L12 限定店

營業時間:

中午十二時至下午九時(星期一至四) 

中午十二時至下午十時(星期五至日及公眾假期)

 

圖片:《King Of The Hill》動畫

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓