Tyson Yoshi/鄭中基/Gin Lee紅館慈善演唱會|幕後搞手原來係李嘉欣!9月開騷、票價最平$180

文: 王庭芝
2022.08.15

近年人氣爆燈的Tyson Yoshi剛完成一連4場的九展演唱會,席期脫去上衣大騷肌肉,睇到粉絲㷫烚烚,不少粉絲都意猶未盡,希望見到Tyson Yoshi下次可以上紅館開騷,可以告訴大家,想在紅館睇Tyson Yoshi不是夢!由大美人李嘉欣主辦的《A Million Dreams》慈善音樂會將於9月5日在紅館舉行,表演歌手除了有Tyson Yoshi,還有「暴龍哥」鄭中基、劉浩龍、李幸倪(Gin Lee)、關心妍和糖妹,門票本周四開售。

《A Million Dreams》慈善演唱會的幕後搞手是李嘉欣,演唱會由慈善機構JMJ Children’s Charitable Foundation主辦,機構致力幫助基層和弱勢兒童,而今次慈善演唱會所籌得的善款將捐贈「願望成真基金」及「護苗基金」,大家聽歌之餘,仲可以做善事,幫助有需要的人。

A Million Dreams》慈善演唱會詳情

日期:202295(星期一)

時間:7:30pm

票價:$580/ $280/ $180

公開發售日期:2022818

購票網址:城市售票網 https://ticket.urbtix.hk/internet/#

信用卡電話購票:2111 5999


來源:FB@李嘉欣

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓